РЕЄСТРАЦІЯ ФОП ЗА 24 ГОДИНИ без черг

Юристи Адвокатського Бюро “Кульчицький та Партнери” звреєструють Ваш бізнес в організаційно-правовій формі ФОП (фізичної особи-підприємця).

Така організаційно-правова форма ведення бізнесу має свої переваги і підійде тим підприємцям, які розпочинають ведення свого бізнесу і потребують легалізації свого статусу. Насамперед, для того, щоб отримати відповідні ліцензії, мати змогу надавати послуги юридичним особам, у т.ч. з-за кордону та уникнути штрафних санкцій з боку контролюючих органів.

ЕТАП 1. Консультація та обрання КВЕД

Першим етапом реєстрації ФОП є обрання виду підприємницької діяльності, якою буде займатися ФОП. Для цього необхідно визначитися із КВЕД (класифікатор видів економічної діяльності) та вказати їх при реєстрації. Законодавство не містить обмежень щодо їх кількості. У зв’язку з цим, в реєстраційну картку можна вписати всі необхідні Вам КВЕДи тієї діяльності, яку Ви збираєтесь провадити. Можливий варіант, що ви не будете здійснювати діяльність по всіх КВЕДах, що вказали. Але це також не є проблемою, жодної відповідальності чи санкцій звісно не буде.

close

Увага! Додавання нових КВЕДів – послуги платна, тому, доцільно вказувати їх максимальну кількість.

Етап 2. Підготовка документів до реєстрації

Реєстрація ФОП здійснюється шляхом подачі документів у центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), які передаються їх відповідним органам, а саме державному реєстратору або через нотаріуса, який наділений повноваженнями державного реєстратора. У першому випадку така реєстрація є безкоштовною, але займе більше часу, зокрема, від 3 до 5 днів. Крім того, Вам потрібно буде особисто подавати документи, що не завжди зручно. Якщо таку реєстрацію здійснювати за допомогою Адвокатського Бюро “Кульчицький та Партнери”, то вже через 24 години, Ви будете мати Виписку про підтвердження зареєстрованого ФОПа.

Етап 3. Вибір системи оподаткування.

Виір системи оподаткування варто зробити вже на етапі рестрації ФОП, оскільки, змнити систему оподаткувння можна лише один раз в квартал. Фізична особа-підприємець може обрати одну із систем оподаткування:

  1. Загальна система оподаткування.
  2. Спрощена система оподаткування (єдиний податок).
  3. Платник ПДВ (податок на додану вартість).

У залежності від вибору тієї чи іншої системи оподаткування, процес державної реєстрації ФОП буде мати певні особливості. 

Етап 4. Державна реєстрація ФОП

Для здійснення державної реєстрації ФОП необхідно подати такі документи.

  • Заява про обрання фізичною особою-підприємцем спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової і митної політики, – за бажанням заявника;
  • Нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування – для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності.
  • Довіреність на представництво інтересів, у разі здійснення реєстрації безпосередньо не фізичною особою, яка бажає стати ФОП, а уповноваженою особою.

close

Після подачі вказаних вище документів, державний реєстратор продовж 24 годин вносить відомості у відповідний реєстр, та органи Державної фіскальної служби (податкова) та Головне управління регіональної статистики автоматично бере на облік ФОП.

РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ (ТОВ, ТзДВ, ГО, ОСББ та ін.)

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців здійснюється відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”.

Для проведення реєстрації юридичної особи державному реєстратору подаються документи, які він перевіряє на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи. Якщо таких підстав немає, державний реєстратор до реєстраційної картки вносить ідентифікаційний код заявника та робить запис до Єдиного державного реєстру про державної реєстрації юридичної особи.

Етап 1. Вибір назви та юридичної адреси.

У першу чергу необхідно визначитися з назвою майбутньої юридичної особи. Назва повинна бути унікальною (унікальність назви Ви зможете перевірити на офіційному сайті Міністерства юстиції). Також потрібно визначиться з місцем реєстрації (юридичною адресою) для Вашого підприємства, яка буде зареєстрована в Єдиному державному реєстрі підприємств. Адреса місцезнаходження юридичної особи може бути зазначена будь-яка, не залежно від того чи є у Вас договір оренди на вказане приміщення, чи ні.

Етап 2. Визначення видів економічної діяльності для підприємства.

Наступний етап: визначити види економічної діяльності Вашого підприємства, які Ви можете переглянути в класифікаторі. Перелік у Класифікаторі видів економічної діяльності (КВЕД) є виключним і вичерпним. Тут Ви повинні підібрати собі ті види діяльності, які найбільше будуть підходити до Вашого роду діяльності, або вказати всі існуючі.

Етап 3. Визначення засновників та їх частки у статутному капіталі

Після визначення кількості засновників потрібно провести збори засновників, визначити розмір часток кожного із засновників та визначити статутний капітал. Мінімальний розмір статутного фонду (капіталу) в Україні не встановлено. Всі рішення, прийняті на зборах засновників затверджуються відповідним протоколом.

Етап 4. Подання документів для реєстрації юридичної особи.

Для того щоб зареєструвати юридичну особу в Україні необхідно надати державному реєстратору наступні документи:

  1. Паспорт та ідентифікаціний код засновника і директора;
  2. Юридичну адресу організації;
  3. Унікальну назву підприємства;
  4. Коди видів економічної діяльності;
  5. Розмір статутного капіталу в гривнях та у відсотках для кожного із засновників;
  6. Контактний номер телефону юридичної особи.
Top

ЦІНИ НА НАШІ ПОСЛУГИ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ

Комплексне обслуговування підійде як малим підприємцям, так і середньому бізнесу. Юридичний-бухгалтерський супровід бізнесу

від 699 грн./міс
Ведення бухгалтерського обліку
Подача бухгалтерської звітності
Діловодство та кадри
Юридичне консультування щодо бізнес-процесів
Представництво перед контролюючими, правоохороними органами та в суді
Внесення змін в установчі документи підприємства
Розробка та аналіз господарських договорів
Top

ДЛЯ ВАС ПРАЦЮЮТЬ ФАХІВЦІ

Loading…

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

НАШІ КЛІЄНТИ

Top

Залишились запитання?

Ознайомтесь із запитаннями, які нам найчастіше ставлять наші клієнти. Якщо відповіді немає – отримайте консультацію.

Comments (6)

  1. Орест

    Привіт!
    Ми ІТ-аутсорсингова компанія Вінниці.
    У нас зараз є 7 працівників, що прописані у Львові. Потрібно зареєструвати ФОП для них.
    Чи можливо це зробити? Чи передбачені якісь знижки для корпоративної співпраці.
    Дякую!

    1. Янків Богдан

      Шановний пане Орест, доброго дня.

      АБ “Кульчицький та партнери” в комплексі обслуговує різні сфери бізнесу, серед яких є ІТ.
      Ми готові Вам запропонувати:
      – вигідні умови співпраці;
      – комплексний супровід (бухгалтерський + юридичний)
      – зареєструвати Ваших підприємців.

      Звертайтесь: моб. тел. +38 (067) 2088268 тел. +38 (098) 8143014

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *